Susah untuk melupakan dia



aku masih teringatkan dia..
ex-bf aku..
He is my first love..
Apa aku buat mesti aku akan teringatkan dia
walaupun aku dah dapat boyfriend baru..
boyfriend baru aku ni omputih ensem plak tuh
tapi aku masih teringatkan dia..

taktau kenape..
yelahh aku dah lama kenal dia..
hari hari aku pandang muka dia..
dari darjah satu sampai darjah enam
aku sekelas dengan dia..
tapi sekarang...bila kami dah sekolah menengah
aku tak dapat tengok muka dia..
dia sekolah asrama aku sekolah menengah
biase aje.. hmm

sayang..nape susah sangat untuk aku lupakan kau?
ingat dulu waktu kami darjah 3 kami main kejar kejar..
sampai aku lari terjatuh then terpeluk dia. tapi
masa tu aku tak rasa apa apa bila terpeluk dia ..aku masih bebudak masa tu..
Kan best kalau dapat kembali ke masa yang dulu..
Bila teringat kenangan manis kami lalui
bersama..air mata ku akan mengalir..

Rasa menyesal pon ada..kenapa lah aku
pernah suka kat dia..

Dulu waktu aku darjah 1-3 dia baik dengan aku..cakap pon baik baik..
sweet sangat..senyuman dia buat aku tak boleh bernafas
tapi makin lama dia berubah..waktu darjah 4..dia
suka menengking dan mengcomplain apa
yang aku buat..kutuk kutuk aku, sindir aku..sampai hari tu dia
block aku kt facebook.
dan dia mintak breakup..
Aku tanya KENAPA?
"kenapa ko buat camni
kat aku?"
dia tak balas..

Air mata aku mengalir..sejak tu aku
sering menangis..
 2 tahun berlalu..
aku langsung tak bercakap dengan dia

..aku tak tau lah
kenapa dia berubah sampai macam tu sekali
sampai sekarang aku tak tahu penyebabnye..
Waktu memula tu aku dah dapat boyfriend baru
aku langsung lupakan dia..
tapi tiba tiba..aku teringat kat dia balik..

Nampaknya rasa sayang ,suka
dan cinta aku kat dia masih kuat
lagi..

  • ♥Muka dia putih, comel..
  • ♥Dia seorang yang pandai, cerdik & bijak....
  • ♥Badan dia kurus+sedikit tembam=sederhana..
  • ♥Mata yang bewarna hitam+sedikit kecoklatan

ciri ciri dia..membuatkan aku makin susah melupakannya..


Walau apa pun yang terjadi sampai aku mati pon
aku akan teringatkat kau..!♥

0 faham perasaan aku: