Aku ni newbie? xDD


Hahak tersedak gila vavi ku dibuatnye
orang anggap aku ni newbie sebab entry aku tak banyak? ehh npe
kamoo suke intai2x blog archive
orang ni? LOL~ sebenarnya aku dah lama
lah buat blog ni..sejak Julai 2011.= w=Waktu time
dulu dulu..Blog aku tak
ramai orang lawat sebab aku malas nak blogwalking and lawat
blog blog orang or follow blog orang.


Pernah dulu dipublishkan lebih kurang 1minggu dan ada berpuluh
entry dekat blog archive tapi aku dh padam semua post-post
lama tersebut.Blog di privatekan pada bulan ogos. then reset aku punye template @_@
Nape aku buwat sumer tu?
sebab.. aku nak design balik template yang baru .Mule mengedit
blog pada 27 Ogos.
Dan templatnye siap pada bulan September.
Pas siap siap tuh..kan kan =.= aku..TERlupa
nak publishkan blog aku ..aku langsung tak post
apa apa.. haha..usang dan terbiar lama la blog aku ni..
Aku tumpukan pada pelajaran and family aku..
Aku selalu bukak facebook je..xD

Pada tahun 2012. (tahun ni lah)
Tiba tiba aku nampak kawan aku post link blog dia..
Dan waktu itu lah..
Aku teringat...
BLOG AKUU!!
dengan cemas cemis nye aku cepat cepat login
blogger. Aku usha blog aku ni..ish ish
siannye...kosong cm bentuk telur ayam!
Aku pon mule lah mengepost then
merajin rajin kan diri berblogwalking.
Bukan kerana dipaksa , terpaksa atau memaksa..
Tapi kerana mood rajin dh datang balik ;D
yayy~

0 faham perasaan aku: